Heb je een klacht over jouw begeleiding en zorg? Je kan ons altijd vertellen waar je wel en niet tevreden over bent. Bij Middin kan je ook terecht bij een klachtenfunctionaris of een cliëntvertrouwenspersoon. Zij luisteren naar jou en zoeken samen met jou naar een oplossing.
Erover praten helpt
Als je een klacht hebt is dat vervelend. Voor jou, voor je naasten en ook voor Middin. We willen juist dat je je goed voelt bij de begeleiding en zorg die je van Middin krijgt. Vaak helpt erover praten met jouw begeleider het beste. Misschien vind je het fijn als de zorgmanager ook bij het gesprek is, of je familie. Dit kan natuurlijk. Meestal kom je samen tot een goede oplossing.
Klachtenfunctionaris helpt jou
Lukt het niet om samen met je begeleider of zorgmanager de klacht op te lossen? Middin heeft een klachtenfunctionaris. Zij luistert naar jouw klacht of die van je familie. En ze weet wie kan helpen. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen bij de klacht, als je vindt dat dit nodig is.
Bel of mail de klachtenfunctionaris:
Mevrouw Jolanda den Outer, klachtenfunctionaris@middin.nl
Telefoon: 06 48 481 684.
Cliëntvertrouwenspersoon
Wil je liever eerst met iemand praten over jouw klacht? De cliëntvertrouwenspersoon luistert naar jou of je naasten. Alles wat je vertelt is vertrouwelijk. Lees meer over hoe de cliëntvertrouwenspersoon jou kan helpen.
Meer weten?
Bij Middin kun je ook met je klacht terecht bij een klachtencommissie of geschillencommissie. Wil je weten hoe dit werkt? Lees hoe we bij Middin omgaan met klachten.