header verwijzers

Financiering

Aanvraag van zorg en ondersteuning

De zorgbemiddelaars van Middin kennen de vele mogelijkheden die er zijn voor de cliënt of patiënt. Als verwijzer kun je gebruik maken van de kennis en kunde van onze zorgbemiddelaars. Zij gaan op zoek naar de zorg en ondersteuning die het beste passen bij de wensen en mogelijkheden van de cliënt of patiënt.

De zorgbemiddelaars van Middin zijn te bereiken via CLIC, het cliëntloket van Middin.

Wachtlijst

Wachtlijst, een vervelend woord. Want als je ondersteuning nodig hebt voor een cliënt of patiënt wil je helemaal niet wachten. Je wilt meteen zorg kunnen inschakelen. Voor een groot aantal vormen is dit ook zeker mogelijk.
Echter, voor enkele ZZP's hanteren we een wachtlijst. Hoe groot de actuele wachtlijst is, is direct opvraagbaar bij het CLIC. De medewerkers vertellen graag meer over de eventuele tijdelijke ondersteuning die Middin de cliënt of patiënt kan bieden. Hiermee kan de cliënt of patiënt de wachttijd overbruggen.

Meer informatie?

Heb je vragen of denk je dat wij de cliënt datgene kunnen brengen wat hij of zij nodig heeft? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen graag meer over de mogelijkheden op maat.